سرپرست وزارت راه و ترابري؛

هواپیماهای جدید وارد آسمان ایران می‌شوند

سرپرست وزارت راه و ترابری گفت: برخی از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی درصدد وارد کردن هواپیمای جدید هستند که در صورت تحقق این امر ناوگان حمل و نقل هوایی کیفیت بهتری خواهد داشت.

سرپرست وزارت راه و ترابری گفت: برخی از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی درصدد وارد کردن هواپیمای جدید هستند که در صورت تحقق این امر ناوگان حمل و نقل هوایی کیفیت بهتری خواهد داشت.

به گزارش یزدفردا  به نقل از فارس، علی نیکزاد امروز در تبریز بر ضرورت ارتقای ایمنی پروازی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ارگان‌های مختلفی در راستای امر پرواز هواپیماهای مسافری فعال هستند، گفت: شرکت‌های هواپیمایی، سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌ها در این راستا دارای وظایف مختلفی هستند که به فراهم کردن امکان ارائه خدمات پروازی می‌پردازند.

سرپرست وزارت راه و ترابری افزود: شرکت‌های هواپیمایی در راستای ارائه خدمات به مسافران، سازمان‌های هواپیمایی در راستای تطبیق با قوانین بین‌المللی و شرکت فرودگاه‌ها در راستای بررسی و تسهیل ورود و خروج هواپیماها به باند پروازی تلاش می‌کنند.

نیکزاد افزود: در حال حاضر 14 شرکت هواپیمایی در کشور فعال هستند که شرکت هواپیمایی هما به نمایندگی از این شرکت‌ها فعال می‌کند.

وی در ادامه بر حمایت از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی تاکید کرد و گفت: برخی از این شرکت‌ها در صدد وارد کردن هواپیمایی جدید هستند که در صورت تحقق این امر ناوگان حمل و نقل هوایی کیفیت بهتری خواهد داشت.

سرپرست وزارت راه و ترابری اظهار داشت: 199 هواپیمای داخلی در کشور وجود دارد که از این تعداد 116 هواپیما در آسمان ایران می‌پرند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر روزانه بیش از 100هزار نفر توسط شرکت‌های هواپیمایی جابه جا می‌شوند و تقاضای مردم نیز در زمینه استفاده از خدمات هواپیمایی در حال افزایش است که البته این مسئله موضوعی به حق است.

نیکزاد تاکید کرد: از همه امکانات در راستای ارتقای کمی و کیفی حمل و نقل جاده‌ای و هوایی استفاده خواهیم کرد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا